Το Σουβλάκι του Σαλμά στο Χαλάνδρι επέλεξε PRISMA Win


Όταν το μαγαζί σου γίνεται "στέκι", η πρόκληση του να εξυπηρετήσεις τους πελάτες σου γρήγορα και αλάνθαστα είναι μεγάλη. Την πρόκληση αυτή την κερδίσαμε με τη βοήθεια του PRISMA Win που μας εξασφάλισε μέγιστη ταχύτητα στην παραγγελιοληψία και στην αποστολή πολλαπλών παραγγελιών ταυτόχρονα στην κουζίνα, δίνοντας τέλος στις άσκοπες μετακινήσεις των σερβιτόρων. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τη συνεργασία μας με την Exabit γιατί σε ό,τι χρειαστούμε μας εξυπηρετούν αμέσως!  

- Σαλμά Μαρίνα - 


H επιχείρηση

Το Σουβλάκι του Σαλμά στο Χαλάνδρι, ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Δεκέμβριο του 2013 και ήρθε για να συνεχίσει την επιτυχημένη συνταγή που ξεκίνησε στην Αμφιλοχία. Το σημείο αναφοράς που κάνει το κατάστημα να ξεχωρίζει και να προσελκύει επισκέπτες από όλη την Αθήνα είναι τα φρέσκα υλικά από επιλεγμένους Έλληνες παραγωγούς και τα κρέατα παραγωγής του κυρίου Σαλμά. Με αυτές τις πρώτες ύλες και τη ζεστή υποδοχή της κυρίας Μαρίνας, η συνταγή δε γινόταν να μην πετύχει κι έτσι σήμερα το Σουβλάκι του Σαλμά αποτελεί έναν ξεχωριστό γευστικό προορισμό.


Οι ανάγκες & η λύση

Έχοντας εξασφαλισμένη την ποιότητα στα κρέατα, στα λαχανικά και στις υπόλοιπες πρώτες ύλες, στόχος του κυρίου Σαλμά ήταν η γρήγορη εξυπηρέτηση τον πελατών που τον εμπιστεύονται, χωρίς αναμονές ιδιαίτερα σε μέρες και ώρες με αυξημένη κίνηση. Ο στόχος επιτεύχθηκε με την επιλογή των λύσεων της Megasoft και συγκεκριμένα με τις εφαρμογές PRISMA Win Εστίαση και PRISMA Win Mobile για την ολοκληρωμένη οργάνωση όλης τη επιχείρησης, από την κουζίνα μέχρι τη διανομή.

Οι εφαρμογές έλυσαν τα χέρια των ανθρώπων που δουλεύουν στο service, καταργώντας τις άσκοπες μετακινήσεις εντός καταστήματος για τη μεταβίβαση των παραγγελιών από τον πελάτη στην κουζίνα, αφού οι παραγγελίες αποστέλλονται αυτόματα στους εκτυπωτές κουζίνας, για να ξεκινήσει η προετοιμασία τους στον ελάχιστο χρόνο. Οι σερβιτόροι έχουν ξεκάθαρη εικόνα για τις διαθεσιμότητες των πιάτων στην κουζίνα, ενημερώνοντας, έτσι, σε πρώτο χρόνο τους πελάτες κατά τη λήψη της παραγγελίας.


Ο επιχειρηματίας έχει τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησής του και λαμβάνει σφαιρική πληροφόρηση για όλα τα τμήματα και τις λειτουργίες της...

  • πόσες παραγγελίες εξυπηρετήθηκαν εντός καταστήματος και σε πόσο χρόνο;
  • πόσες παραγγελίες έγιναν τηλεφωνικά και εξυπηρετήθηκαν από την υπηρεσία delivery;
  • ποιος ο συνολικός τζίρος του καταστήματος την κάθε ημέρα;
  • πόσο αποδοτικό είναι το προσωπικό;
  • ποια η ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια;
  • ποιες είναι οι αναλώσεις ανά ημέρα και ποιο το μέγεθος της παραγγελίας που πρέπει να βάλει στους προμηθευτές του;
  • πόσο κοστολογούνται οι συνταγές του;

Αυτές και πάρα πολλές άλλες ερωτήσεις που σχετίζονται με τον έλεγχο και την οργάνωση ενός καταστήματος εστίασης δίνει η εφαρμογή PRISMA Win Εστίαση, αποτελώντας τον πιο σημαντικό επιχειρησιακό πόρο κάθε σύγχρονου χώρου εστίασης!



Τα οφέλη

Τα συνολικά οφέλη που αποκόμισε το εστιατόριο από την υιοθέτηση των εφαρμογών PRISMA Win συνοψίζονται στα εξής: 

  • Ολοκληρωμένη εικόνα των καθημερινών τους πωλήσεων, έλεγχο του ταμείου και ξεκάθαρη εικόνα για τα κέρδη της επιχείρησης
  • Αυτοματοποίηση των διανομών
  • Ταχύτητα στην έκδοση αποδείξεων
  • Διαθέσιμη πληροφόρηση ανά πάσα στιγμή για τα αποθέματα
  • Σαφής εικόνα για την κατάσταση του κάθε τραπεζιού (εκκρεμεί η παραγγελία, κατάσταση έκδοσης απόδειξης, είσπραξη κ.τ.λ.)
  • Εξάλειψη λαθών που προέκυπταν από τις χειρόγραφες παραγγελίες
  • Βελτίωση της ταχύτητας εξυπηρέτησης των πελατών στα τραπέζια
  • Αναβάθμιση της εικόνας του καταστήματος μέσα από την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών και του σύγχρονου εξοπλισμού

Ευχαριστούμε το Σουβλάκι του Σαλμά στο Χαλάνδρι για την εμπιστοσύνη του!

Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019